assalamualaikum..hari ni rasa nak menaip je..hari ni sedih sangat, hanya Allah yg maha mengetahui..Apakah yg terbaik untuk hambaMU ini ya Allah??kepala agak sakit+pening..wahai hatiku..bersabarlah dengan semua dugaan ini..teman2 minta maaf semua aku mungkin bukan yang terbaik tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik..ya Allah bantulah aku..aku xkuat untuk hadapinya tanpaMU ya Allah..seribu benda dalam kepala hari ni..hakikat sebuah kehidupan penuh dengan ujian dan dugaan..bantulah hambaMu...

Aku berjalan dengan penuh harapan w/pun hidup ini xselalu bahagia..Aku sedekahkan sebuah senyuman w/pun hatiku tidak mampu lagi bertahan..ya Allah...Aku belajar memaafkan w/pun hatiku terluka..aku berhenti memberi alasan w/pun ingin menyatakan kebenaran...Aku hidup dalam iman w/pun hari dipenuhi dugaan..Aku berpegang pd Allah w/pun Dia tidak kelihatan..

Bukti kasihNya..kita wujud didunia ini fana ini..ada sebab bila berlaku ssuatu perkara..Yakinlah Allah menguji setiap hambaNYA yg mengakui keimanan pada NYA..

Jangan terlalu berkhayal untuk menjadi yang terbaik kerana hidup tidak semudah itu..Perihal kehidupan sebagai cermin dalam menilai sebuah pengabdian yang hakiki lagi abadi..Moga lelahmu dihargai ILAHI w/pun dicemuhi..




0 comments:

Post a Comment